Reclamecampagne attendeert Amsterdammers op woonaanbod Lelystad
7 juni 2017
De regio Amsterdam maakt kennis met het gevoel van Lelystad. City Marketing Lelystad heeft een merkbelevingscampagne bedacht om Amsterdammers en bezoekers van de hoofdstad te attenderen op Lelystad en haar specifieke kwaliteiten. Met grappige filmpjes en de campagnebeelden wordt de basis van het merk Lelystad ludiek in beeld gebracht. De campagne met daarin ook het thema wonen loopt binnenkort af.
De merkbelevingscampagne bestaat uit 30 stadsbussen die gedurende drie weken (eind mei/begin juni) door verschillende wijken van Amsterdam rijden, een mobile advertisement campagne en Facebook advertenties. De stadsbussen zijn aan de achterkant bestickerd met campagnebeelden van Lelystad gecombineerd met vergelijkingen tussen Lelystad en Amsterdam, een ludieke manier die aandacht trekt.
De mobile advertisement campagne houdt in dat mensen in een bepaalde regio met bepaalde apps de campagnefilmpjes op hun mobiel geadverteerd krijgen. Met de Facebook advertenties worden ook de campagnefilmpjes geadverteerd bij een bepaalde groep in een bepaalde regio. Uiteraard sluiten deze regio’s aan bij de plekken waar de stadsbussen rijden, zodat ze elkaar versterken.
Benieuwd welke uitingen het merk Lelystad vormen? Kijk op www.lelystadgeeftlucht.nl/stadspromotie voor alle uitingen van de Lelystad geeft lucht campagne.
Categorie: Nieuws